mandag 12. juni 2017

I dag har jeg:

Rørt rundt i kaffekoppen helt til den brune væsken bleknet og kaffelukta ble borte
Satt meg på en benk for å lese, men endte opp med og nistirre på elva (etter femten minutter gikk jeg hjem)
Stirret inn i veggen bare for å ha noe og fokusere på
Startet på hundre word-dokumenter, ga opp og hvilte henda på tastaturet istedenfor
Vurdert å klippe av meg alt håret
Grått minst en gang i timen uten å skjønne hvorfor
Venta på at kvelden skulle komme så det ble perfekt belysning i hybelen (dvs akkurat passe mørkt, sånn det blir på sommeren, ikke bekmørkt, men koselig mørkt)
Venta på at kvelden skulle komme så jeg kunne gå å legge meg

I dag burde jeg:

Kost meg med kaffe til frokosten sånn jeg bruker å gjøre
Satt meg på en benk med ei bok og gleda meg over det fine været
Skiftet på senga og kanskje vasket badet
Skrevet litt bare fordi å skrive litt hver dag er bra hvis man ønsker å bli forfatter
Tent duftlysene jeg har stående i vinduskarmen (pga lengter til høsten)
Lagt meg med et smil om munnen fordi jeg veit at til helga kommer pappa


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar